lørdag den 18. juli 2015

Min fiske kammerat i gennem mange år er flyttet til Køge.Så kunne man lige kikke på vandet ved Højerup på Stevns.Nå men jeg kan vel komme til at fiske lidt tænkte Michael selvom der er mange mennesker ude at gå klokken var også ved at være kl 13/00.Ja så gik makker Michael bare og nød sin nye fiskestang funker,siger det BANG da hans blink var på vej ind, 30 til 40m line forsvandt fra hjulet og så lidt ind igen,der blev fisken 20m ude,hvad gør jeg nu siger Michael jeg fik ikke noget net med det må så briste eller bære Michael går baglæns får kanet den op på stranden,nu stod der en masse tilskure og klappede da han vandt fighten,det havde jeg også gjort hvis jeg var der.Jeg ved nemlig hvor meget Michael har kæmpet for sådan en krabat  på 4,7 kg  cm ? så den er ham rigtig velfortjent .Knæk & bræk til Michael i håbet om jeg trods den smukke havørred fangst ser dig på øst Falsters kyst fremover.STORT TILLYKKE med  PR havørreden ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar